1) Als Gecertificeerd Jura Dealer & ServicePartner, staan wij altijd voor u klaar!

JuraCoffeeSupport “Gecertificeerd Jura Dealer & ServicePartner” kan u bijstaan in de aankoop van de juiste volautomaat. Dit kan een model voor thuis of voor in uw winkel of voor op kantoor zijn. Door ruim 20 jaar de apparatuur van Jura te plaatsen op tal van lokaties zijn wij in staat u de juiste Jura aan te wijzen die aan uw behoefte voldoet.

Heeft u een technische vraag of probleem?

  • Heeft de Jura een onderhoudsbeurt nodig?
  • Geeft uw Jura storing 8 of storing 4 aan?
  • Maakt de molen een vreemd geluid?
  • Blijft de Jura in een programma hangen?
  • Is er iets afgebroken? Mist U een deksel?
  • Heeft u vragen omtrent het programma-menu?
  • Of constateert u problemen tijdens het bedienen?

Kijkt u eerst eens op de pagina’s Veelgestelde vragen  en  Onderhoudsadviezen & Tiplijst.
Vindt u het antwoord of de oplossing niet, dan kunt u ons een e-mail zenden

Via ons emailadres : info@jura.nu , u ontvangt van ons een reactie binnen één werkdag.
Via ons contactforumulier : Klik hier om contact met ons op te nemen

Jura Coffee Support zorgt voor de service aan uw automaat en probeert dit binnen 72 uur voor u te regelen.
Onze technische dienst behandelt jaarlijks vele volautomaten, waarvan meer dan de helft voor de standaard servicebeurten. Veel storingen onstaan echter ook door achterstallig onderhoud of door verkalking. Denk dus preventief en breng met regelmaat uw machine in voor onderhoud. Vergeet U niet op de melding in de display te reageren? Reinigen, ontkalken en/of filter wisselen!

Bent u met uw bedrijf als koffieklant bekend in ons systeem, dan zorgen wij gratis voor een vervang-Jura tijdens de reparatieduur en belt u ons vóór 11:00 ’s ochtends, dan komen wij nog dezelfde dag bij u langs.

Voor de regio ‘t Gooi, Zeewolde en Harderwijk geldt slechts een afhaal tarief van € 29,- excl. btw. Buiten deze regio rekenen we een voorijtarief van € 59,- excl. Btw. tot een straal van 35 Km. Bevindt u zich op grotere afstand, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

2) Servicetarieven JuraCoffeeSupport Hilversum – Harderwijk – Zeewolde

Klik hier voor de up tot date Jura Service tarieven.

Download de Servicelijst
– Servicetarieven voor privémodellen TMS
– Servicetarieven voor zakelijkemodellen TMS
– Service- koffiecontracten zakelijkemodellen TMS

U kunt uw Jura natuurlijk ook inbrengen op een van onze adressen. Zie hiervoor onze contactpagina.

Servicetarieven voor Jura volautomaten (alle huishoudelijke modellen)
Indien u gebruik wenst te maken van de Jura Standard of Premium Service / Onderhoudsbeurten welke men
aantreft op de website van Jura Nederland (importeur te Zoetermeer), dan zult u zich in contact moeten stellen met hen. Op de website www.jura.nl kunt u zien hoe u moet handelen.

Tiramisu BV / JuraCoffeeSupport heeft haar eigen Service/Onderhouds werkwijze opgesteld. Onze evering heeft geleerd dat dit een uitstekende service biedt voor uw Jura, zonder dat dit ten koste gaat van de levensduur van uw model.

Tiramisu BV / JuraCoffeeSupport is Gecertificeerd Jura Partner – Jura GIGA dealer en Servicecenter.

Met onze werkwijze verplicht u zich niet de officiële onderhoudsbeurten van Jura Nederland uit te laten voeren. Zoals wij dit aanbieden wordt uw machine echter wél volgens de Jura richtlijnen gerepareerd en met 12 maanden garantie op uitgevoerde werkzaamheden weer afgeleverd. Dit resulteert vaak in een voordeliger onderhoudspakket.
JuraCoffeeSupport repareert of onderhoudt uw Jura met aandacht en zal datgene wat aan onderdelen vervangen moet worden wat buiten de servicebeurt valt (bij meer dan € 75,00 extra aan onderdelen) pas gaan vervangen indien u daar toestemming voor geeft. U zult zo niet voor verrassingen komen te staan. De leeftijd van de machine doet zo niet ter zake en wordt zo, indien ook ouder dan 5 jaar, vaak voor een lager tarief volledig geserviced. De leeftijd van het model doet minder schade aan de machine dan het gezette aantal kopjes gedurende de jaren heen.

# Jura onderhoudsbeurt Categorie I 
– De koffiemolen wordt gereinigd en weer afgesteld
– De zetgroep wordt volledig gereviseerd en voorzien van nieuwe rubbers
– De uitloop wordt gedemonteerd en gereinigd
– Het volledige ontkalkingsproces wordt uitgevoerd
– Het reinigingsprogramma wordt uitgevoerd
– Het aanwezige cappuccinosysteem wordt grondig gereinigd
– De machine wordt intern gereinigd
– De machine krijgt een software update (indien voorhanden van uw model)
– Uw Jura wordt uitvoerig getest op koffie en stoom productie.

# Jura onderhoudsbeurt Categorie II
– Dezelfde onderhoudsbeurt als Categorie I
– in combinatie met het compleet vervangen van de zetgroep of
– in combinatie met het compleet vervangen van uw molen
– JuraCoffeeSupport geeft 12 maanden garantie op uitgevoerd proces

# Jura onderhoudsbeurt Categorie III 
– Dezelfde onderhoudsbeurt als Categorie II
– in combinatie met het vervangen van de trafo of
– in combinatie met het vervangen van de stoom-magneetklep (C-F-J-S-XS series) of
– indien de Multiklep vervangen moet worden + € 75,00
– JuraCoffeeSupport geeft 12 maanden garantie op uitgevoerd proces

# Jura onderhoudsbeurt Categorie IV 
– Dezelfde onderhoudsbeurt als Categorie I
– inclusief het vervangen van de zetgroep
– inclusief het compleet vervangen van uw molen
– JuraCoffeeSupport geeft 12 maanden garantie op uitgevoerd proces

# Jura onderhoudsbeurt Categorie V 
– Dezelfde onderhoudsbeurt als Categorie II
– inclusief het vervangen van het thermoblock (stoom of koffie)
– JuraCoffeeSupport geeft 12 maanden garantie op uitgevoerd proces

Voor onze Professionele onderhoudscontracten, Horeca servicetarieven en Prijslijst van losse Jura onderdelen zie de hierboven vermelde downloads.